Przejdź do treści

Zdalna pomoc

Ogranicz nieplanowane przestoje

Zdalna
pomoc

Nasza firma zapewnia dodatkowo zdalną pomoc dla klientów, którzy potrzebują wsparcia technicznego.

Twój problem może zostać bardzo szybko rozwiązany dzięki rozmowie z pracownikiem serwisu!

Dlatego przygotowaliśmy do wyboru trzy pakiety, które w łatwy i prosty sposób można aktywować:

Helpdesk 1 godzina

Zdalna pomoc serwisowa przez telefon na okres 1 godziny (czas 1 godziny nie ulega dzieleniu, czas ciągły)

Wsparcie techniczne przez telefon w godzinach 8 do 16, dni robocze. 

Helpdesk na 1 dzień

Zdalna pomoc serwisowa poprzez telefon na okres 1 dnia (obowiązuje w czasie jednego dnia roboczego).

Wsparcie techniczne przez telefon w godzinach 8 do 16, dni robocze.

Helpdesk na 1 rok

Zdalna pomoc serwisowa poprzez telefon na okres 1 roku. Ogranicz nieplanowane przestoje!

Wsparcie techniczne przez telefon w godzinach 8 do 16, dni robocze.

Dzięki najnowszej technologii transmisji danych, długie i kosztowne przestoje są zredukowane do minimum. Oprócz standardowej kontroli systemów (central telefonicznych, smartfonów, komputerów, serwerów) przez Internet, modem nasza usługa obejmuje również, bezprzewodowe wideokonferencje.

Nasze Usługi:

  • Wsparcie online
  • Mobilne wsparcie audiowizualne

Dzięki naszemu zdalnemu wsparciu, możesz zwiększyć dostępność, a jednocześnie obniżyć koszty.

Chętnie Ci doradzimy.

Przy wykorzystaniu narzędzi do przesyłania strumieniowego z pulpitu, pracownik naszego zespołu wsparcia, może przeglądać pulpit, a także współdzielić kontrolę nad myszą i klawiaturą, aby pomóc znaleźć rozwiązanie.

Narzędzie do zdalnej pomocy link lub inny VNC

Kontakt:

telefon: 22 506 5555
serwis : 22 581 4492  lub  22 581 4494
bh@wandex.pl