Nasza firma zapewnia dodatkowo zdalną pomoc dla klientów, którzy potrzebują wsparcia technicznego.
Twój problem może zostać bardzo szybko rozwiązany dzięki rozmowie z pracownikiem serwisu!
Dlatego przygotowaliśmy do wyboru trzy pakiety, które w łatwy i prosty sposób można aktywować:

Helpdesk 1 godzina
Zdalna pomoc serwisowa przez telefon na okres 1 godziny (czas 1 godziny nie ulega dzieleniu, czas ciągły)
Wsparcie techniczne przez telefon w godzinach 8 do 16, dni robocze.

Helpdesk na 1 dzień
Zdalna pomoc serwisowa poprzez telefon na okres 1 dnia (obowiązuje w czasie jednego dnia roboczego).
Wsparcie techniczne przez telefon w godzinach 8 do 16, dni robocze.

Helpdesk na 1 rok
Zdalna pomoc serwisowa poprzez telefon na okres 1 roku. Ogranicz nieplanowane przestoje!
Wsparcie techniczne przez telefon w godzinach 8 do 16, dni robocze.
Dzięki najnowszej technologii transmisji danych, długie i kosztowne przestoje są zredukowane do minimum. Oprócz standardowej kontroli systemów (central telefonicznych, smartfonów, komputerów, serwerów) przez Internet, modem nasza usługa obejmuje również, bezprzewodowe wideokonferencje.
Nasze Usługi:
- Wsparcie online
- Mobilne wsparcie audiowizualne
Dzięki naszemu zdalnemu wsparciu, możesz zwiększyć dostępność, a jednocześnie obniżyć koszty.
Chętnie Ci doradzimy.
Przy wykorzystaniu narzędzi do przesyłania strumieniowego z pulpitu, pracownik naszego zespołu wsparcia, może przeglądać pulpit, a także współdzielić kontrolę nad myszą i klawiaturą, aby pomóc znaleźć rozwiązanie.
Narzędzie do zdalnej pomocy link lub inny VNC
Kontakt:
telefon: 22 506 5555
serwis : 22 581 4492 lub 22 581 4494
bh@wandex.pl