10:49

Zdalna pomoc

Ogranicz nieplanowane przestoje

Zdalna
pomoc

Nasza firma zapewnia dodatkowo zdalną pomoc dla klientów, którzy potrzebują wsparcia technicznego.

Twój problem może zostać bardzo szybko rozwiązany dzięki rozmowie z pracownikiem serwisu!

Dlatego przygotowaliśmy do wyboru trzy pakiety, które w łatwy i prosty sposób można aktywować:

Helpdesk 1 godzina

Zdalna pomoc serwisowa przez telefon na okres 1 godziny (czas 1 godziny nie ulega dzieleniu, czas ciągły)

Wsparcie techniczne przez telefon w godzinach 8 do 16, dni robocze. 

Helpdesk na 1 dzień

Zdalna pomoc serwisowa poprzez telefon na okres 1 dnia (obowiązuje w czasie jednego dnia roboczego).

Wsparcie techniczne przez telefon w godzinach 8 do 16, dni robocze.

Helpdesk na 1 rok

Zdalna pomoc serwisowa poprzez telefon na okres 1 roku. Ogranicz nieplanowane przestoje!

Wsparcie techniczne przez telefon w godzinach 8 do 16, dni robocze.

Dzięki najnowszej technologii transmisji danych, długie i kosztowne przestoje są zredukowane do minimum. Oprócz standardowej kontroli systemów (central telefonicznych, smartfonów, komputerów, serwerów) przez Internet, modem nasza usługa obejmuje również, bezprzewodowe wideokonferencje.

Nasze Usługi:

  • Wsparcie online
  • Mobilne wsparcie audiowizualne

Dzięki naszemu zdalnemu wsparciu, możesz zwiększyć dostępność, a jednocześnie obniżyć koszty.

Chętnie Ci doradzimy.

Przy wykorzystaniu narzędzi do przesyłania strumieniowego z pulpitu, pracownik naszego zespołu wsparcia, może przeglądać pulpit, a także współdzielić kontrolę nad myszą i klawiaturą, aby pomóc znaleźć rozwiązanie.

Narzędzie do zdalnej pomocy link lub inny VNC

Kontakt:

telefon: 22 506 5555
serwis : 22 581 4492  lub  22 581 4494
bh@wandex.pl