Oprogramowanie Call Center
Oprogramowanie Call Center z pewnością doceni każda firma posiadająca dział obsługi klienta. Jego funkcjonalność i zalety są kluczowe, ponieważ ujednolicenie kontaktu z klientem przekłada się na konkretne zyski.
Oprogramowanie bowiem nie tylko zwiększa poziom obsługi klienta, ale dodatkowo pomaga poznać wskaźniki i parametry związane z jej jakością. Dlatego dzięki analizie można zwiększyć efekt pracy handlowców i konsultantów.
Dla kogo system Call Center?
Dla każdego kto pozytywnie odpowie na poniższe pytania:
- Dbasz o profesjonalny wizerunek Twojej firmy?
- Chcesz zwiększyć wydajność swojej firmy?
- Prowadzisz kampanie telefoniczne?
- Nie chcesz tracić klientów z powodu nieodebranych połączeń?
- Interesują Cię rozbudowane statystyki połączeń?
- Chcesz aby nagrania w Twojej firmie były bezpieczne i dobrze zarządzane?
Slican CallCenterMen
Slican CallCenterMAN to oprogramowanie do zarządzania i kontroli pracy w biurach obsługi klienta, działach handlowych czy centrach serwisowe. Monitoring danych pracy w takich miejscach to ogromna liczba danych, dlatego dedykowana aplikacja webowa dostarcza narzędzia ułatwiające zarządzanie i optymalizację kosztów. Aplikacja dostępna jest z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej.
Główne możliwości Managera:
- po pierwsze, widok stanu kolejek przypisanych do Managera, zorganizowany w osobnych okienkach (okna kolejek Call Center są automatycznie odświeżane odzwierciedlając aktualny stan pracy kolejki i jej agentów),
- po drugie, generowanie wykresów średnich czasów oczekiwania połączeń przychodzących kolejki jak i połączeń z przekroczonym czasem SLA (Service Level Agreement),
- prezentacja ogólnej liczby połączeń z Klientami w określonej jednostce czasu (godzina, dzień, tydzień, miesiąc), z podziałem na kontakty telefoniczne (rozmowy przychodzące i wychodzące), przekierowane przez kolejkę,
- lista zadań Agenta (np. handlowców, konsultantów czy serwisantów) – numery do oddzwonienia wraz z dziennikiem,
- prezentacja ogólnej liczby kontaktów z Klientami w określonej jednostce czasu zakończonych pomyślnie w pierwszym kontakcie,
- oddzwanianie do numerów porzuconych i utraconych,
- co więcej, analiza czasu pracy oraz zdarzeń Agentów (np. handlowców, konsultantów czy serwisantów)
- prezentacja ogólnej liczby kontaktów nieskutecznych w określonej jednostce czasu (połączenia porzucone, rozmowy utracone),
- przygotowanie harmonogramów dystrybucji raportów (dzienne, tygodniowe, miesięczne),
- dodatkowo, szczegółowy podgląd dzienników połączeń i zdarzeń Agentów (np. handlowców, konsultantów czy serwisantów) oraz połączeń kolejki.
Wymagania sprzętowe aplikacji CallCenterMAN:
- Centrale Slican: Serwery serii NCP z systemem 1.12 lub wyższym
- Komputery: System operacyjny komputera Windows 7® lub nowszy, aplikacja CallCenterMAN – dostępna z poziomu przegladarki internetowej pod tym samym adresem co centrala z sufiksem “cc” (np https://192.168.0.254/cc)
Uprawnienia i licencje
Użytkownik call center nabywa uprawnienia do funkcjonalności Call Center centrali w zakresie wynikającym z zakupionych licencji.
System Call Center – jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami:
tel. 22 506 5555
W naszym sklepie internetowym znajdziesz centrale oraz inne produkty ułatwiające komunikację w firmie.