Slican IPL-256

Gdzie kupić :   BH-Wandex  - telefon 22 581 44 90

produkt również  dostępny w > sklepie internetowym <

 

Centrala telefoniczna Slican IPL-256 cechuje się pojemnością do 256 abonentów analogowych, dlatego przeznaczona jest dla średniej wielkości firm. Centrala telefoniczna Slican IPL-256  posiada system Embedded Recording, który służy do nagrywania rozmów, może nagrać do 26 prowadzonych w tym samym czasie.  
W „mieście”, centrala współpracuje i z analogowymi liniami, z siecią cyfrową ISDN (BRA) oraz telefonią internetową VoIP.

Dzięki zintegrowanej kartcie VoIP (kodeki G.711, G.729) możliwe są rozwiązania sieciowe – można między innymi zbudować tanią, rozległą sięć wewnętrzną.

Lepszą jakość połączeń do sieci komórkowych oraz opcję wysyłania smsów zapewniają wewnętrzne karty GSM.Ze szczególną dbałością projektowano mechanizm redukujący koszty połączeń urządzenia a także budowę modułową, która umożliwia wprowadzenie wielu róznych, elastycznych konfiguracji.

Proponujemy także unikalną funkcję Slican MobilePhone, która zapewnia uprawnionym abonentom mobilność.

Charakterystyka centrali

  • Wewnętrzne porty analogowe, cyfrowe systemowe i cyfrowe S0 ISDN-BRA (2B+D)
  • Współpraca z analogowymi oraz cyfrowymi liniami miejskimi ( 2B+D , 30B+D )
  • Pojemność do 256 abonentów TDM i 100 IP ( w tym systemowych IP)
  • Embedded Recording: Zintegrowany system nagrywania rozmów (funkcja EbdREC) z max. 26 licencjonowanych kanałów nagrywania rozmów w pamięci SD lub HDD. Do obsługi wymaga programu RecordMAN3.
  • Wbudowana karta LAN/VoIP (8 kanałów) - możliwość rozbudowy do 64 kanałów
  • Wewnętrzne porty analogowe, cyfrowe systemowe i cyfrowe S0 ISDN-BRA (2B+D)
  • Poczta głosowa
  • Prezentacja numeru - CLIP na wewnętrznych liniach cyfrowych i analogowych (FSK)
  • protokół TAPI - integracja z np. Outlook
  • Karty GSM (1 lub 2 SIM karty) (opcja)
  • Telekonferencje.
  • ACD – Automatic Call Distribution - kierowanie ruchem przychodzącym
  • Poczta głosowa
  • Obsługa prezentacji numeru CLIP zewnętrznych portach cyfrowych i analogowych (FSK)
  • Praca w systemie impulsowym i tonowym
  • Pełna rejestracja rozmów przychodzących (w tym również nieodebranych i złośliwych) wraz z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie
  • Billing rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, ewentualny pośrednik, gdy rozmowa była przekazana, numer jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt rozmowy, zgodnie z taryfami operatorów)
  • Automatyczny ruch przychodzący w konfiguracjach MSN i DDI umożliwiający bezpośrednie połączenie z określonym numerem wewnętrznym
  • INVENIO - wielopoziomowe interaktywne kierowanie połączeń przychodzących - funkcjonalność IVR (interactive voice response)
  • MobilePhone - funkcja mobilnego telefon równoległego
  • PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
  • System DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
  • Funkcja LCR (Least Cost Routing) - wybór najtańszej drogi połączeniowej
  • Dostępne 99 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu pracy centrali (np. Dzień/Noc/Weekend/Święto itp.)
  • Bufor rozmów o wielkości do 100 000 zdarzeń
  • Abonenci wirtualni (konta)
  • Współpraca z cyfrowymi telefonami systemowymi SLICAN CTS-102 i CTS-202 i CTS 330
  • Współpraca z systemem Slican DECT_IP
  • Współpraca z bramofonami SLICAN
  • Współpraca z oprogramowaniem Slican PhoneCTI (Computer Telephony Integration)
  • Zasilanie ~230 V; 50 Hz
  • Obudowa wisząca i do montażu w szafie RACK (19'')
  • System zasilania awaryjnego (opcja)